.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکايت اداره کل ورزش وجوانان از يک روزنامه محلي

سرپرست روابط عمومي اداره کل ورزش وجوانان گيلان صبحت هاي انجام شده در يکي از روزنامه هاي محلي به نقل از مدير کل و معاون ورزشي را تکذيب کرد.

به گزارش شمال نیوز ، سعيد عليپور در گفتگو با آريا،با اشاره به انتشار خبري در يکي از روزنامه هاي محلي استان در خصوص مسائل مالي جام بين المللي  شطرنج  خزر در تاريخ 18دي ماه اظهار داشت: جملاتي در اين خبر به نقل از مدير کل و معاون ورزشي اين اداره کل منتشر شده که ساخته و پرداخته ذهن خبرنگار روزنامه بوده است وهيچ يک از مسئولين در اين خصوص مصاحبه اي نکرده اند.

وي گفت : از آنجايي که اين خبرنگار پيشتر چنين مواردي را منتشر کرده بود،اداره حقوقي اداره کل ورزش و جوانان به صورت قانوني از روزنامه مربوطه شکايت خواهد کرد.

عليپور افزود :خبرنگار مربوطه در اين خبر چندين بار نظرات شخصي خود را با کلماتي همچون مي گويند يا شنيده مي شود منتشر کرده است تا ورزش استان را دچار حاشيه کند که درگذشته هم تکرارشده بود.

وي خاطرنشان کرد :جو سازي وحاشيه درست کردن براي جذب مخاطب کارپسنديده اي نيست و از آنجايي که با قانون مطبوعات مغايرت دارد پيگيري هاي قانوني را تا رسيدن به نتيجه ادامه خواهيم داد.

عليپور اذعان داشت: اگرهيئت شطرنج مطالبي درخصوص برگزارنشدن اين جام بين المللي گفته است خودبايد پاسخگوباشدونبايد اززبان مديرکل ومعاون اداره کل مطالب گفته نشده منتشرشود.

سرپرست روابط عمومي اداره کل ورزش وجوانان گيلان با اشاره به وضعيت اقتصادي کشور و لزوم برگزاري چنين مسابقه پرهزينه اي دراستان گفت: اگر رئيس هيئت شطرنج توانايي برگزاري اين رقابت را ندارد قرار نيست از استانداري درخواست پول کند،چراکه استانداري موظف به اختصاص بودجه به هيئتها براي برگزاري رقابت نيست .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.